Komunikat (2020-03-16)

 In Aktualności, Ogłoszenia

UWAGA !!!
W związku z występowaniem przypadków koronawirusa w Polsce, mając na uwadze bezpieczeństwo Państwa oraz pracowników biura, zwracamy się z uprzejmą prośbą o ograniczenie wizyt w naszym biurze obsługi klienta jedynie do spraw koniecznych i pilnych.
Biuro obsługi klienta od 13 marca 2020 r do odwołania będzie funkcjonowało w ograniczonym zakresie. W związku z powyższym PHCR-S S A podjęło decyzję o ograniczeniu obrotu gotówkowego w sprawach bieżących płatności. W tym celu uprasza się o dokonywanie opłat za abonamenty wjazdowe, handel przy hali kwiatowej oraz pod wiatą owocowo-warzywną na podane poniżej konto bankowe. Przedmiotowe wpłaty należy dokonać odpowiednio wcześniej, jednak nie później niż do 28 dnia miesiąca poprzedzającego rozpoczęcia korzystania z przedmiotu najmu jak i aktualności abonamentu wjazdowego.
Nr konta bankowego: PKO BP SA 35 1020 1853 0000 9202 0163 2421
Jednocześnie zachęcamy do korzystania:
• z elektronicznego konta po adresem e’mail : r.radomska@renk.pl; d.tuniewicz@renk.pl; sekretariat@renk.pl
• z kontaktu telefonicznego (od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00).
pod nr : 58 762 80 10; 661 225 332; 695 559 444; 531 880 422.

Recent Posts
Skontaktuj się